19 thoughts on “The Good Wife 5×17 magyar felirat

  1. Köszi a feliratot!

    Nekem nagyon tetszett, hogy Alicia végre helyretett Petert. Akit én legszívesebben kiírnék már, mert nem igazán szívem csücske karakter 🙂
    Érdekes volt látni, h Finnt is próbálja hátba támadni az elvileg nagy barát államügyész.

    A Canning fúzióhoz pedig teszek egy hatalmas nagy nemet.

    • Nekem is tetszett, végre kibújt a szög a zsákból Peternél is, az eddig mézesmázos hanghordozást ő is csak megjátszotta. Nem azért volt féltékeny Willre, mert még szereti a feleségét, csak bántotta a hiúságát. Én sem szívlelem, örülök, hogy A. megmondta neki a magáét 🙂 Alicia bekeményített még jobban, mint eddig. 🙂
      Finn karaktere egyelőre tetszik, és az államügyészes téma is érdekes.
      Kalinda jól elintézte Damiant, ez tetszett, viszont ezt a Cary-vel való viszonyt nem nagyon kéne erőltetni, mert tök felesleges, és hiteltelen.

  2. Kalindát is felesleges erőltetni 🙂 Damian-nek mi volt a szerepe amúgy? Nem értettem meg nagyon a lényeget a figurájának.

  3. Nekem ez eddig bejön és sokak félelme ellenére Will siratását sem hagyták abba túl gyorsan.

    Én amúgy azon a véleményen vagyok, hogy inkább Canning egyesüljön a veszteséget ért L/G-vel, mintsem Alicia és Cary térjen vissza partnerként, mert attól agyfaszt kapnék 😛

    Peter-rel nekem eddig nem volt semmi bajom és igazán most sincs, bár ezt a “házasságot” már régóta ilyen nyitottá kellett volna tenni és nem kellett volna ennyit szenvedni rajta.

    Finn eddig nem mutat sokat, Michael Goode sokkal többre képes annál, mint amennyire itt teret engednek neki, de persze meglátjuk a munkaügyi pere után hová megy dolgozni, ha akartok egy nem túl valószínűtlen tippet én azt mondom nemsokára egy új munkatársa lesz Aliciának 😉
    Aztán az a feleség meg gyerek dolog is túl sokszor lett megemlítve, hogy olyan szimpla legyen, sanszos, hogy Alicia első kapcsolata van készülőben ebben a nyitott házasságban 😀

    A következő részekben amúgy nemcsak Fox, hanem Colin Sweeney is visszatér, aki Dylan Baker játékában kifejezetten a kedvencem, nincs senki, aki jobban ingerelné Aliciát és viszont 🙂 Élvezet nézni őket!

    • Sweeney for president! Minden rész tetszett, amiben játszott.

      Canninget szeretem, amikor feltűnik, megszívatja a fél bandát, de állandó státusszal nem szeretném. elvesztené a varázását.

      Hát tudjátok, Matthew Goode-t én is elfogadnám munkatársnak, hahaha.

  4. Sziasztok 🙂
    Szeretnék érdeklődni, hogy mikor várható a következő rész fordítása?

    köszi előre is 🙂

  5. szia! Mikorra várható a felirat a következő részhez? Előre is köszi a választ,már nagyon izgulok a sztoriéért!

    • Lesz felirat, csak kicsit később. Sok a fordítani való, ehhez a sorihoz meg amúgy is több idő kell, és így sajnos ezt csúsztatom mindig későbbre. De mindenképpen csinálom 🙂

  6. Kedves Barbi, köszönöm az eddigi részeket!
    Azt hiszem, eddig nem fordult elő, hogy 4 epizód nincs lefordítva. Nagyon várom (nyilván nemcsak én) a folytatást! Írod, hogy nehéz ez a sorozat, van esetleg valaki, aki besegítene?
    Köszi előre is! 🙂

    • Elhiszem, hogy mindenki várja, de most elég sok minden közbejött, és nem mindig van kedve az embernek fordítani. DE… Csinálom a feliratot jelen pillanatban is. A 18. rész, ha lesz időm/kedvem még ma meglesz, ha nem, akkor csak holnap.
      Igazából kicsit alább hagyott a lelkesedésem Will halála miatt. Ő volt a kedvencem, és a mostani részek nem voltak olyan meggyőzőek. De nem akarom leadni, mert kb. zéró az esély, hogy valaki fordítaná. És pont ezért nincs is jelentkező, aki érdemben tudna segíteni. Úgyhogy lehet, hogy kések pár hetet, de szerintem ez még mindig jobb, mintha egyáltalán nem lenne fordítva.

      Még egyszer köszi a türelmet mindenkinek 🙂

      • Engem is izgat a folytatás, de türelmesen várok, mert tudom, hogy a közeljövőben lesz pontos fordítása legalább és nem nekem kell kisakkozni. Úgyhogy csak nyugodtan és köszi szépen az eddigieket és a továbbiakat is! 🙂

Hozzászólás