6 thoughts on “The Good Wife 5×21 magyar felirat

  1. Szerintem csak annyi, hogy nem bírta megjegyezni a fekete műsorvezető nevét. Amerikában egyébként kb. már mindent rasszizmusnak titulálnak, szóval, pont ez a lényeg, hogy nincs is különösebb oka, de bárkire rá lehet fogni, hogy rasszista.

    • Pontosabban, kép nélkül nem ismerte fel az éppen kérdező riporter hangját.
      És ezen Amerikában 1 milliót lehet bukni?
      Mellesleg szerintem a második bakinál mindkét riporter kérdezett ([1] ill. [2]):
      – Magát ezért fizetik. Nem kötelességből mondja ezt?
      – Én vagyok az ügyvédje, Steve.
      – Donald. Én a másik vagyok.
      – Elnézést, Donald.
      – A tapasztalatom szerint Mr. Paisley egy őszinte ember, aki ma szívből beszélt.
      – [1] De legyünk őszinték. Nem csak a szegényeket becsmérelte.
      – [2] Nem azért perelték be, mert kirúgott valakit, aki meleg?
      – Ez nem így van, Don.
      – Igazából én vagyok, Don. Don Keats.
      – Steven a mellettem ülő fekete fickó.
      – Elnézést. Itt nincsen monitor.

Hozzászólás