6 thoughts on “The Good Wife 5×19 magyar felirat

  1. Köszi a fordítást! Ez de jó rész volt! Nekem nagyon tetszett! Pörgős, több szálon futó, bár voltak benne kiszámítható dolgok Sweeneyvel kapcsolatban. Finn újra a tárgyalóteremben rész kegyetlenül felelevenítette Will távozását, tehát továbbra sem felejtettük el. Eli pedig megint zseniális volt. Én imádom azt a mimikát, amit le tud alakítani. 🙂

  2. Köszi a feliratot! Nektek nem túl direkt Alicia és WIll kapcsolata? Ami nekem szemetszúrt, az Alicia féle közvetlen Finn tegezés, mely számomra úhgy hatott, mintha már ezer éve ismerné őt, holott csupán néhány hete találkoztak először. Azért érdekes csak számomra, mert pont az ellenkezőjéről volt eddig ismert Alicia, azaz hogy nem engedi közel magához az embereket, s nem túl könnyen barátkozó személyiség sem. Tuti, hogy a kettejük közötti szorosabb viszonyra fog majd fókuszálni a sorozat, s arra is mérget vennék, hogy az előző részben elhangzott, esetlegesen Finn okozta WIll halálát effektus is problémát okoz majd.

    • Ami a tegezést illeti Alicia és Finn között. Mondjuk, írhattam volna tovább magázást is a feliratban, de úgy gondoltam, és úgy is éreztem a kettejük közti kommunikációt, hogy ez már nem csak munkakapcsolat, hanem egy kicsit közelebb kerültek egymáshoz. (Nem szerelem vagy ilyesmi szempontból, inkább barátság szintjén) És valószínűleg a későbbiekben is többet fog szerepelni Finn, ezért éreztem feleslegesnek a magázódást a továbbiakban, mert az is egy idő után erőltetettnek tűnhet.

  3. Előző kommentemet javítva :), sajnos már nem Alicia és Will, hanem Alicia és Finn kapcsolatára gondoltam 🙂 (bár fejben még ott mindig ott tartok, hogy bárcsak Will lenne az a Finn 🙂 ).

Hozzászólás