Suits 4×01 magyar felirat

Suits-banner-272668ec37c1c53db776f844c0e3a469

Suits – 4×01 – One-Two-Three Go… (HDTV-LOL, HDTV-AFG, HDTV-FUM, 720p-DIMENSION) felirat letöltése.

Suits – 4×01 – One-Two-Three Go… (WEB-DL.720p-NTb, WEB-DL.1080p-NTb) felirat letöltése.

 

Kinek hogy tetszett az évad kezdés. Engem jó pár dolog idegesített, és remélem, Mike hamarosan visszatér Harvey mellé, mert én nem látom a fantáziát ebben az ellenségeskedésben.

Ha valakit érdekel a sorozatjunkie kritikája, itt elolvashatja.

3 thoughts on “Suits 4×01 magyar felirat

  1. Az hiszem már ne várjuk, hogy olyan lesz, mint az első évad, de szerintem nem kell temetni. Nem mondanám rossznak, nekem kicsit tetszett is. Nagyon köszönöm a feliratot!

  2. Sorozatjunkie-n is temetik nagytöbbségben. Szerintem bőven jó volt, ha más nem a párbeszédek még mindig elviszik a hátán a sorozatot. Nálam még mindig a legjobbak között van, egy picit több jogi dolog elférne benne, de ezen kívül okés. A Mike Harvey dolog meg szerintem jó így, talán már unalmas is lenne, ha mindig együtt taposnának el mindenkit. Éreztem, hogy fel fogják bontani ezt az egészet, érett már a dolog. És kíváncsian várom, mit hoznak ki az évadból!
    A felirat mint mindig, tökéletes lett! Köszönöm! 🙂

  3. Szerintem nagyon zsír volt. Kb. olyan mintha az elöző évadok csak bevezetők lettek volna, és most kezdődik a java. Ez a szétválás jó ötlet volt, én is nagyon kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle.

Hozzászólás