15 thoughts on “The Good Wife 5×16 magyar felirat

  1. Köszönöm a fordítást! Sajnos ehhez a részhez nem sokat lehet hozzáfűzni, szomorú volt. Nehéz továbbra is megemészteni, hogy a kedvenc szereplőmet kiírták. A hangüzenetnek se füle, se farka. Főleg így, hogy nem tudtuk meg, hogy mit is akart mondani Will. Alicia kaphatott volna egy megerősítést így utólag. Ez a készítők részéről szerintem szemétség volt. Viszont Kalinda és David Lee nagyot alakított. Kíváncsian várom a folytatást, mert egyenlőre nem tudom elképzelni, hogy hogyan is folytatódhat a történet.

  2. Sokan vannak ezen a véleményen, hogy szemétség volt ez az egész. Én is ezen dühöngök egy kicsit. Mert feldobták a labdát, hogy Will hangüzenetet hagyott, de nem fog kiderülni, hogy miért telefonált?? Ez nagyobb szemétség, mint az, ahogy kiírták Willt. Minden lezáratlanul marad A és W. között ennyi év után?

  3. Szerintem pont jó, hogy nem húzzák el ezt a “haláltusát”. Még mindig jobb egy kis hiányérzet, mintha egy unalmas nosztalgia sorozattá válik a TGW. Jómagam is megdöbbentem a történteken, de azt gondolom, ezek után nem érdemes sokáig húzni ezt a szálat. Ráadásul így megint közelebb hozták a sorozatot a realitáshoz. Ha valaki meghal, az mindig értelmetlen. Nincsenek igazi, megnyugtató válaszok. A valóságban is ugyanilyen foszlányosak maradnaka dolgok. Épp ez a lényeg: Így kell elfogadni. Ezt pedig szépen lemodellezték.

  4. A. és W. kapcsolatára mindig is a lezáratlanság volt a jellemző. Főleg A. részéről?! Én most nem tudom elfogadni, hogy nem kaptunk választ a hangüzenet tartalmára, még ha ez is a reálisabb. Minden esetre remélem Will elvesztése ráébreszti A.-t, hogy Peter most már végérvényesen mehet a süllyesztőbe. A következő rész mikorra várható? Megint van valami szünet?

  5. Elnézést de csak én nem találom a 17. rész feliratát vagy még nincs kész? Itt hétvégét írtak és már csütörtök van. Nem sürgetés képen csak lehet én bénázok…köszi

Hozzászólás