Miss Fisher’s Murder Mysteries 2×01 magyar felirat

256352-g

Miss Fisher’s Murder Mysteries – 2×01(PDTV-W4F) magyar felirat letöltése.

Végre folytatódik a sorozat a 2. évaddal. Sorozatjunkie is írt az évadkezdésről, érdemes elolvasni. Én is hasonló véleményen vagyok, bár nem lennék a sorozattal ennyire szigorú, mert nekem még mindig nagyon bejön. Phryne viszi a hátán a sorozatot, kedvencem, ez van. Könyvben biztos jobb, de mivel nem olvastam, nincs összehasonlítási alapom. A többi szereplő is jó, ha az egyes történetek nem is valami nagy számok. Ha sokan nem is nézik itthon, azért remélem, páran szívesen fogadják hozzá a feliratot:)

Reklámok

9 thoughts on “Miss Fisher’s Murder Mysteries 2×01 magyar felirat

  1. Köszi a fordítást! Én szívesen nézem ezeket az ódon történeteket. Ami esetleg hibázik nála, azt a filing pótolja nálam. Szóval: én nézem!

  2. Sziatok! nagyon szeretem a sorozatot, de a 2 évadból “csak” ezt a feliratot találtam a filmet magát sehol nem találtam feltöltve 😦 nincs vmi tippetek?
    de a feliratot köszi!! jól fog még jönni ha meglesz a sori is 🙂

Vélemény, hozzászólás?

