Suits 3×05 magyar felirat

Suits-banner-272668ec37c1c53db776f844c0e3a469

Suits – 3×05 – Shadow of a Doubt (HDTV-ASAP, HDTV-AFG, HDTV-FUM, 720p-IMMERSE) felirat letöltése.

Egyre rosszabb vizekre eveznek a készítők. Kb. megint ugyanaz lesz a felállás, mint az előző évadban. Harvey összefog Jessicával, hogy kitúrják Darbyt? Marad ugyanaz a felállás, csak a név változik… Hát, nem ezt vártam.

Még mindig Louis az egyetlen nézhető jelenség.

Remélem, nem én vagyok az egyetlen, de ez a Stephen annyira kezd már idegesíteni, mint a Good Wife-ban Kalinda férje. Kb. még a beszédjük meg a hangjuk is hasonló. Kiráz tőle a hideg. Egyáltalán nem illik Donnához! És Harvey-val sem egy súlycsoport…

Rachel és Mike pedig kicsit sem tudnak érdekelni. Az pedig, hogy Mike-ot levette Harvey az ügyről, szintén nem volt szerencsés húzás, mert Mike karakterének csak akkor van értelme, ha Harvey-val dolgozik. Így Mike történetszála szerintem teljesen érdektelen. Még szegény Rachel sem tud rajta javítani.

Halad az évad, de eddig semmi eget rengető nem történt… A 6.rész visszatekintés lesz. És a mostani helyzetet tekintve sokkal jobban érdekel, hogy mi történt a múltban, mint most a jelenben 🙂

Reklámok

6 thoughts on “Suits 3×05 magyar felirat

  1. Köszi a fordításokat! Nyaraltam, most néztem meg két részt egyszerre.
    Valahányszor egy “donna” mellé olyan férfit raknak a filmben, aki kb a füléig ér a nőnek, akkor mindig ideges leszek. Lerontja a “donnás” összképet! Stephen egyáltalán nem illik Donnához!
    A viselkedések alapján nekem hiteltelen, hogy lett volna, vagy lesz még valami Donna és Harvey között.
    Mike és Rachel története nem nagyon izgat. Szerintem azért, mert a kamaszos fiú mellé nem ezt az “érett” kinézetű nőt képzelném el.
    Most itt fejteném ki egyik mostani észrevételemet a nyugati filmsorozatokkal kapcsolatban. Mostanában egyre több olyan filmet látok, ahol az egyik házastárs néger, a másik fehér. Egyáltalán nem vagyok rasszista, csak feltűnt. Pár éve még sosem láttam. Azóta ennyire divatba jött a keveredés? Nem vagyok ebben olyan biztos.

    • “Keveredés’ témában:

      A felsőbb osztályú feketéknél szerintem gyakoribb az ilyen vegyes házasság, mivel az egyetemeken a rasszok jobban keverednek, de még ezen felül is ez már a XXI. század Amerikája ennél fogva egyre több és több az ilyen pár, szerintem.

  2. Először is köszi a feliratokat.
    Nekem tetszik a mostani vonal is,de kétségtelen hogy az előző évadok irányához kár volt hozzányúlni.
    Tipikusan amerikai,több kell ,pörgősebb kell,ütősebb kell… hülyeség…
    Luis az egyetlen aki hozza önmagát,bár itt is kisssé tompítottak a karakter negatív élén.
    Donna talán azért fájó pont mindenkinek,mert eddig érinthetetlen és legyőzhetetlen volt,most meg egy igazi cougar… én nem bánom nekem továbbra is a kedvencem. :))
    Mike fiút lassan ki is írhatják a sorozatból annyira kilóg jelenleg,és kis barátnője is valszeg végleg a Stanfordon “ragad”….
    De hogy mi fog kisülni ebből a fúzió körüli turifuribol…???

Vélemény, hozzászólás?

