4 thoughts on “Suits 3×02 magyar felirat

  1. Először is köszönöm a munkádat a fordítással!

    Csak most néztem meg a két részt együtt szóval így egybefűzve jönnek a konzekvenciák.
    Az évadkezdés szerintem elég gyenge volt, mintha egy +1 rész lett volna a 2. évadhoz és nem egy új kezdet és egy új évad beharangozója. Harvey-val egyébként sem szimpatizáltam mindig a sorozatban, de ebben az elmúlt két részben aztán tényleg előhozták a legidegesítőbb vonásait. Harvey az elvek embere, a “hűségről” papolva mikor abból csinált karriert, hogy másokat átverjen és arra készül, hogy a mentorát kitúrja a vezető pozicióból, nevetséges volt 😛

    Ami még rosszabb, hogy Donna itt a második részben már idegesített. Ez a tündéri nőci, akit eddig a legjobban kedveltem átment teljes fundamentalistába, ha Harvey-ről van szó. Pedig mintha a sorozat elején még nem ilyen lett volna, mintha az elkötelezettsége mellett is meg tudta volna mondani a főnökének csipkelődve amit gondol a vak követése nélkül is. Ez különösen fájt.

    A második rész mindazonáltal legalább jobb volt, mint az évadkezdés.
    Lajos meg egy aranypofa, a sáros segge még pár hétig engem is üldözni fog a rémálmaimban, de ennek ellenére is ő a sorozat lelke. Szinte már azt kívántam Mike válassza őt.

    Ha pedig már Mike és Rachel, hááát, oké együtt vannak tűzön-vízen és inkább ez mint sokadszorra azok a mondvacsinált akadályok, amiket eddig átvészelte. Bár már előre félek milyen baromsággal szakítják őket majd szét :/ Egyébként egyik színész se hozott többet a kötelezőnél az elmúlt részek alatt. Lajost leszámítva, Rick Hoffman-t egyszerűen jó elnézni mekkora szívvel van jelen a sorozatban.

    Még egy megjegyzés.
    Michelle Fairley-nek több sorozatban kellene elvágni a torkát, ha másutt később így támad fel. Úgy értem most 49 éves az ex-Mrs. Stark, az évadkezdésben elsőre pedig fel sem ismertem és a második részben sem látszott többnek 37-nél, maximum 🙂

Hozzászólás