The Good Wife 4×04 magyar felirat

The Good Wife – 4×04 – Don’t Haze Me, Bro (HDTV-LOL, HDTV-AFG, 720p-DIMENSION) felirat letöltése.

A negatív visszhangok miatt állítólag kivágják a Nick és Kalinda jeleneteket a sorozatból. Ez azért elég jó hír. Már fizikailag rosszul voltam, ha megláttam őket a képernyőn, és ahogy a kommenteket olvastam más oldalakon, mindenki így érzett. Nagyon rosszul megválasztott történetszál volt, értelme nem volt, nem tudom, mit akartak vele közvetíteni az írók, de nem vált be. Szerencsére, van annyi önkritikájuk, hogy belátták a hibájukat, és változtatnak rajta.

Szerintem Kalinda karaktere csak a háttérben működik, mint nyomozó, esetleg az Aliciával való barátsága volt még fontos, de ezt a részt is hanyagolják, pedig azt felhasználhatták volna jobban karakterépítésre. Kalinda volt a titokzatos, csendes, keveset beszélő nyomozó, meg kellett volna hagyni ennek. A leszbikus jelenetekkel is valószínűleg a férfi nézőket akarták meghódítani, nem tudom, az mennyire jött be:D Felőlem ezt is hanyagolhatják…

Reklámok

4 thoughts on “The Good Wife 4×04 magyar felirat

  1. A francia fórumon olvastam én is, hogy állítólag Robert King azt nyilatkozta, hogy mivel nagyon rossz volt a Kalinda/férj történet visszhangja, rövidíteni fognak rajta. De azt is hozzátette, hogy nem fognak minden nézői kívánságot teljesíteni. 🙂
    Jó volt nézni Alicia és Kalinda barátságát hajdanán, de ha jól belegondolunk, ebben nagy szerepe volt annak, hogy K tudott A és Will közti alakuló kapcsolatról. Hiszen majdnem minden párbeszédükben K vagy “tanácsokat” osztogatott a másiknak, vagy viccelődött rajtuk. Willnek is K árulta el, hogy A külön költözött a férjétől. Még munka közben is előhozták a témát. De ahogy A/W szakított – a közös titoknak is vége lett. Iszogatás közben arról ők mégsem beszélgethetnének, hogy A hogy próbáljon most újra összejönni Péterrel!
    Most néztem meg az 5. részt . Nekem nagyon izgalmasnak tűnt! Nem célzásként mondom, Hunsubbyme! 😉

    • Oké, vettem a célzást 😀 Nekem még nem volt időm megnézni az új részt, de igyekszem majd a felirattal is. A múlt hetem elég húzós volt, azért lett csak tegnapra kész 🙂

  2. Egyet értek, én is utáltam azokat a jeleneteket, mint ha csak ilyen ferde hajlamú idióták szövetkezete lenne. Nem is értettem sokszor hogy most akkor együtt vannak ,vagy nem, Kalinda nem győz elszökni a lezbi barátnőjéhez, az meg követi, a tojásos jelenet a konyhába volt az utolsó csepp…

    Fordítást nagyon köszönöm, nagyon jó munkát végzel!!

Vélemény, hozzászólás?

