True Blood 5×08 – 5×12 magyar felirat

True Blood – 5×08 – Somebody That I Used to Know (HDTV-COMPULSiON, HDTV-AFG, 720p-EVOLVE) felirat letöltése.

True Blood – 5×09 – Everybody Wants To Rule The World (HDTV-EVOLVE, HDTV-AFG, 720p-EVOLVE) felirat letöltése.

True Blood – 5×10 – Gone, Gone, Gone (HDTV-EVOLVE, HDTV-AFG, 720p-EVOLVE) felirat letöltése.

True Blood – 5×11 – Sunset (HDTV-EVOLVE, HDTV-AFG, 720p-EVOLVE) felirat letöltése.

True Blood – 5×12 – Save Yourself (HDTV-AFG, 720p-EVOLVE) felirat letöltése.

 

Köszi mindenkinek az egész évados figyelmet @Lordkeksz nevében is! Találkozunk jövő nyáron 🙂

Reklámok

2 thoughts on “True Blood 5×08 – 5×12 magyar felirat

    • Húú, erre én is kíváncsi lennék. A Smash-t én is várom!
      Ha már írok, elmondom, hogy én most néztem meg a Suits mindkét évadát! A TGW után eleinte kicsit fura volt, de ismerős világgal. Hamar belejöttem. Nagyon várom a 3. évadát. Köszi a fordítást!

Vélemény, hozzászólás?

