Josh Charles interjú

The Good Wife: Josh Charles a Will ellen indított nyomozás új irányáról beszél

Ha még nem láttad az eheti The Good Wife epizódot (3×09) most hagyd abba az olvasást. Spoilerek következnek!
Feltettünk Josh Charlesnak néhány égető kérdést.

ENTERTAINMENT WEEKLY: Gondolod, hogy az ötlet, miszerint Will spontán kosármeccsei az ügyvédtársaival és bírókkal az állítólagos központja a bíró megvesztegetéseknek, ez már a producerek gondolatában volt akkor is, mikor Willt először megláttuk a bíróságon?

JOSH CHARLES: Ezt a kérdést Robertnek és Michelle-nek kell feltenni.(Ők a sorozat alkotói). Nem tudom, hogy ez már a nagy terv része volt-e. Az ösztönöm azt súgja, ők arra törekszenek, hogy a szereplők háttértörténetei tükrözzék azt, amit a felszínen látunk, így nem fog úgy tűnni, mintha a semmiből húzták volna elő. Ha visszamegyünk és megnézzük, hogy Will miként kezelte az üzleti ügyeit, milyen volt a kapcsolata Tony Goldwyn karakterével (Baxter bíró), a játékszenvedéllyel, akkor úgy láthatjuk, mintha ezt a dolgot már előre elképzelték volna. Szerintem ettől értelmet nyer Will személyisége. Mindenkiben ott a szerencsejátékos, aki verseng az életben, és aki hajlandó ezt véghezvinni, annak néha meg kell keresnie a kiskapukat, és bátor döntést kell hoznia. Amikor arról kérdezel, hogy mi az oka annak, hogy Will nem mondja el Aliciának, hogy nyomoznak utána, az azért van, mert bizonyos szerencsejátékosok hisznek abban, hogy egy csapásra ezt az egészet eltüntetheted. Szerintem ő még mindig ebben hisz, hogy ez megtörténhet, és talán majd nem kell megosztania ezt az információt Aliciával.

Diane azt mondta, hogy tudja, hogy nem igazak a bírói megvesztegetésről szóló állítások. A nézők is ilyen biztosak lehetnek?

Erre nem fogok egyértelmű választ adni. Szerintem pont attól nagyszerű ez a sorozat, hogy amikor elolvassuk a forgatókönyvet és látjuk a fordulatokat, megbeszéljük őket, és három különböző embernek három különböző meglátása lehet. Egy másik részről beszélek, amiről épp mostanában beszélgettünk, és egy olyan jelenetet forgattunk, amihez ennek semmi köze. Ezért olyan nagyszerűek az írók. Az emberek úgy értelmezik, ahogy akarják, és ettől nyitottá válik az egész, lehet róla beszélgetni. Ebből a szempontból nem hiszem, hogy bármi csak fekete vagy fehér. Will nem egy herceg. A  sorozatban már láttunk ügyvédeket és nyomozókat, ahogy a part szélén táncolnak. Most azt láthatjuk, ahogy Alicia  bekoszolja a kezeit ebben az évadban, és egyre mélyebbre jut Chicago jogi világának szakadékában. Nem szeretném megmondani a nézőknek, hogy bármi mást gondoljanak, mint amit éppen gondolnak.

Senki sem szereti, ha megmondják neki, mit csináljon, még ha annak, aki mondja, igaza is van. Mit árulhatsz el arról, hogy fog Will reagálni arra, hogy Diane azt mondta neki, ne feküdjön le többet Aliciával, és hogy tüntesse el ezt a nyomozást?

Szerintem az embereknek továbbra is nézniük kell a sorozatot. Egyre izgalmasabb lesz ez az egész. Annyira jó az a családi dinamizmus, ami körbeveszi ezt a munkahelyet. Diane és Will, és az ő kapcsolatuknak a dinamizmusa, és hogy pont ő az, aki szembesíti ezzel. Ennek különböző szintjei vannak. Ő nem csak a partnered, hanem olyasvalaki, akire barátként tekintesz, munkatársként és szövetségesként. Szerintem ez egy kicsit megrázta Willt, és szerintem jó látni, hogy ezért Will személyesen és szakmailag is megfizet. Maradjunk ennyiben.

Jó volt látni Diane-t és Eli-t együtt inni. Régebben Will- lel láttuk, hogy ezt teszi. Willnek aggódnia kéne, hogy ők így összebarátkoztak?

Eli olyan mint a hidrogén, és érdekes látni, hogy milyen jól beilleszkedett az irodába, és hogy milyen a többi karakterrel a kapcsolata, főleg a partnerekkel. Szerintem Will nem érzi fenyegetésnek ezt most még. Most fontosabb dolga van ennél.

Beszéljünk Cary-ről. Mennyire van szerinted felkészülve erre a nyomozásra? Ez nem látszott akkor, mikor Wendy értesítette a célkitűzés változásáról.

Én abból annyit szűrtem le, hogy a karakter eléggé össze van zavarodva. Szerintem Cary nem áll rá készen, hogy Willt tönkre tegye. Persze mi döntöttünk arról, hogy nem tartjuk őt meg, aztán megpróbáltuk visszacsalogatni, de az sem sikerült. De az a nagyszerű ebben a karakterben, hogy kinőtte magát (az államügyész hivatalban), és hogy van abban dinamizmus, hogy ő és Peter együtt dolgoznak.  Az a szuper ebben a sorozatban, hogy remek a gárda. Van bőven, amit az embereknek adhatunk, ezért úgy érzik, hogy a  karakterük növekedik. Ez a kilenc hónap olyan, mint a maraton, de én örülök neki.

Csak kíváncsiságból, hányadszorra sikerült elmondani nevetés nélkül azt a mondatot, hogy “Ha elvesztjük a sajtot, elvesztjük a negyeddollárosunkat”?

Szerintem biztosan állíthatom, hogyha összehívnánk a stábot, és megkérdeznénk tőlük, hogy ki a legrosszabb, mikor a forgatás közbeni nevetésről van szó, valószínűleg engem mondanának. Ezt nem éppen büszkeségből mondom, hanem mint tényt. Azt sem tudom, hogy ennél a mondatnál egyáltalán nevettem-e, de 70%-os biztonságra mondom, hogy igen. Ezen még próbálok dolgozni, de bizonyos emberek egyszerűen megnevettetnek. Nevetek Jules-szal. És Christine-nel is elég gyakran. Nevetek Archie-val. Nem tehetek róla. És elég sokat nevettem Linda Emonddal (aki a katonai bíróságon játszotta a bírónőt). Olyan jó volt, hogy találtak rá módot, hogy őt és Patrick Breen karakterét visszahozzák a katonai bíróságon. Imádom a bírónő és Will közti dinamikát.

Miért ismételte el hangosan a bírónő előtt azt, amit Aliciának súgott?

Szerintem zseniálisan volt megírva, mert szerintem Will azt gondolta magában: “Bameg, ebbe nem szabad belemenni, ezért egy kis humorral próbálom elütni, és remélem, hogy ezt a humort majd szívélyességgel fogják viszonozni a tárgyalóteremben.

Utolsó kérdés: Bekerültél a People magazin által választott legszexisebb férfiak közé. Aggódok amiatt, hogy Will mostanában el van foglalva más dolgokkal, ezért nem fogunk egyelőre újabb szexjelenetet látni. Vagy fogunk?

Nem tudom. Erről tényleg nem beszélhetek. Bizonyára elég szex folyik odaát a szerelmi háromszögben az államügyészi hivatalban. Szerintem ebből a szempontból el van látva a sorozat.

Szeretem azokat a jeleneteket, mert semmi sem a szokásos módon történik. Az írók fantáziája elszabadul, mert okosan csinálják.
Muszáj szeretni ezeket a jeleneteket. Meg kell emelnünk a kalapunkat Robert és Michelle előtt. Vannak bizonyos dolgok, amiket kábeladókon megtehetsz, de nem tehetsz meg az országos csatornákon, ezért egy kicsit másképpen kell gondolkoznod, a dobozon kívül. Nem akartam ezzel viccelni. De szerintem ők tényleg így csinálják.

Link az eredeti interjúhoz: http://insidetv.ew.com/2011/11/21/good-wife-josh-charles-investigation/

(Kérlek, ha közzé szeretnéd tenni a cikket máshol is az én fordításomban, először dobj nekem egy üzit! Köszönöm!)
Reklámok

3 thoughts on “Josh Charles interjú

  1. Köszi ezt a fordítást is! Nagyon érdekes volt az interjú. Én most azért drukkolok, hogy úgy fejeződjön be az évad, hogy azután következhessen a 4. is! Egyre izgalmasabb részek jönnek. Már azt is megnéztem a szereposztásnál, hogy egyes szereplők hány részben játszanak? Vagyis milyen hosszan látjuk v. nem látjuk már őket.

  2. Nagyon köszi a fordítást!!!!! 🙂 Jó kis interjú! Egyre izgalmasabbak a részek! És nagyon remélem lesz 4.évad is! A kedvenc sorozatom,szóval még egyszer köszi a fordítást!!!!! 🙂

Vélemény, hozzászólás?

